سین جیم مهندس ناظر

قسمت 32 – مکاتبات مهندس ناظر در واتس آپ

مکاتبات-مهندس-ناظر-در-واتس-آپ-مجاز-است-یا-خیر

کمپین سین جیم مهندس ناظر قسمت 32 :

🎥 مکاتبات مهندس ناظر در واتس اپ مجازه؟

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

موضوع:

باور اشتباه اکثر مهندسان ناظر و مجری این است که فکر می کنند در پروژه های ساخت و ساز شهری باید راجع به تمامی مسائل آگاه  باشند. درصورتی که با یادگیری ترفندها و نکات نظارتی و اجرایی، دانش حقوق مهندسی و بکارگیری چک لیست های مهم می توان مسئولیت خود را در پروژه ها به صفر رساند. در پکیج امپراطوری نظارت با ۲۱ ساعت فیلم به همراه کتاب و فایل های مورد نیاز، کلیه ی این موارد به صورت گام به گام از صفر تا صد به شما آموزش داده شده است. بدون اینکه حتی تجربه عملی و کارگاهی داشته باشید

در این کمپین قصد دارم به سوالات شما در زمینه ی نظارت در حوزه ی ساخت و ساز شهری در قالب فیلم های کوتاه پاسخ بدم. با من همراه شوید

🎞️ مشاهده در آپارات 

 پرسش :

در قسمت 32 سین جیم مهندس ناظر  – ناظر پروژه ای هستم که کارفرما برای دریافت دستور کار مراجعه نکرده است،  من از طریق واتس آپ دستور کارهارا به او اعلام میکنم، آیا این کار سند محسوب می شود یا اعتباری ندارد؟

پاسخ : 

در رابطه با این سوال دو راهکار ارائه می شود که راهکار دوم قانونی تر است.

راه کار اول :

اضافه کردن بندی به قرارداد نظارت به این صورت: تمامی محاورات و مکاتبات فی ما بین مهندس ناظر یا ناظران، با مالک و سازنده و مجری ذیصلاح در یک گروه واتس آپ سندیت قانونی خواهد داشت.

نکته : پیام رسانی که از آن استفاده می گردد حتما مورد تایید شورای عالی مجازی باشد.

راه حل دوم :

اضافه نمودن بندی در قرارداد نظارت به این صورت: تمامی ابلاغیه ها و دستورکارها از طرف مهندس ناظر به کارفرما، مالک و مجری ذیصلاح ازطریق گزارشات مرحله ای به ایشان ابلاغ می گردد. صاحب کار مکلف است ضمن مراجعه به شهرداری یا دفاتر خدمات الکترونیک (در تهران) نسبت به دریافت گزارشات مرحله ای اقدام نماید و از آن مطلع شود.

تمامی نکات نظارتی به طور کامل در پکیج امپراطوری نظارت آموزش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *