سین جیم مهندس ناظر

قسمت 29 – جمله کلیدی پای امضای مهندس ناظر

جمله-کلیدی-پای-امضای-مهندس-ناظر

کمپین سین جیم مهندس ناظر قسمت 29 :

🎥 جمله کلیدی پای امضای مهندس ناظر

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

موضوع:

جمله کلیدی پای امضای مهندس ناظر در نقشه های مصوب.

دوست ناظر من حواست باشه از این به بعد پای هر برگه ای رو امضا نزنی. اگر اطلاعی نداری اول مشورت کن بعدش امضا بزن. امضا کردن هر برگه ای به خصوص نقشه های مصوب تبعات سنگینی برای شما خواهد داشت

در این کمپین قصد دارم به سوالات شما در زمینه ی نظارت در حوزه ی ساخت و ساز شهری در قالب فیلم های کوتاه پاسخ بدم. با من همراه شوید.

🎞️ مشاهده در آپارات 

 پرسش :

در قسمت ۳۷ سین جیم مهندس ناظر – این سوال زیاد مطرح شده است که در بعضی از استان ها تا زمانی که مهندس ناظر زیر نقشه های مصوب را امضا نکند، شهرداری جواز ساختمانی یا پروانه صادر نمی کند، آیا باید نقشه ها را امضا کنیم یا خیر؟

پاسخ : 

راهکار اول

مبحث دوم مقرات ملی را حضورا به شهرداری منطقه می بریم و طبق مبحث دوم مقررات ملی  بند 2-4-6 مجری مکلف است قبل از اجرا کلیه نقشه ها را بررسی و در صورت مشاهده اشکال نظرات پیشنهادی خودرا برای اصلاح به طور کتبی به طراح اعلام کند. پس دلیلی وجود ندارد که ناظر امضا کند.

راهکاردوم

اگر راهکار اول جوابگو نبود و شهرداری اصرار به امضا توسط مهندس ناظر داشت پای امضای خود یک جمله کلیدی بنویسید : نقشه های فوق که توسط طراح تهیه شده و به تایید شهرداری محترم منطقه رسیده است جهت نظارت بر اجرا به این جانب ابلاغ گردید، بدیهی است که درستی یا نادرستی آن برعهده ی طراح و شهرداری محترم منطقه می باشد.

توجه : این جمله برای مهندس مجری کاربردی ندارد و رافع مسئولیت هایش نیست.

تمامی‌نکات مهم نظارتی به طور کامل در پکیج امپراطوری نظارت آموزش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *