سین جیم مهندس ناظر

قسمت 25 – گزارش تیر خلاصی بتن ریزی سقف

گزارش-تیر-خلاص-بتن-ریزی-سقف

کمپین سین جیم مهندس ناظر قسمت 25 :

🎥 گزارش تیر خلاص بتن ریزی سقف

موضوع:

نمونه گزارش مرحله ای بتن ریزی سقف در شرایطی که بتن مورد تایید ناظر نباشد. تذکر مهم: توصیه می شود مغزه گیری از نقاطی انجام شود که حساسیت سازه ای کمتری داشته و مغزه گیری موجب ضعف در عضو نگردد. در این کمپین قصد دارم به سوالات شما در زمینه ی نظارت در حوزه ی ساخت و ساز شهری در قالب فیلم های کوتاه پاسخ بدم. با من همراه شوید.

در این کمپین قصد دارم به سوالات شما در زمینه ی نظارت در حوزه ی ساخت و ساز شهری در قالب فیلم های کوتاه پاسخ بدم. با من همراه شوید.

🎞️ مشاهده در آپارات 

 پرسش :

در قسمت 25 سین جیم مهندس ناظر – مالک پروژه ای هستم که مالک بتن ریزی سقف را انجام داده است و مورد تایید من نیست، به نظر شما چه گزارشی باید رد کنم؟

پاسخ : 

گزارش حالت اول : 

به اطلاع شهردار محترم میرساند مالک بتن ریزی سقف را به اتمام رسانده است. تایید سقف منوط به ارائه نتایج آزمایشات بتن و میلگرد می باشد.

گزارش حالت دوم : 

با توجه به آخرین بازدید به عمل آمده این احتمال وجود دارد که کیفیت و مقاومت مطلوب برای بتن این سقف حاصل نشود، تایید این سقف منوط به انجام آزمایشات غیر مخرب نظیر چکش اشمیت وتست التراسونیک و ارائه نتایج آن می باشد.

گزارش حالت سوم : 

با توجه به آخرین بازدید به عمل آمده این احتمال وجود دارد که کیفیت و مقاومت مطلوب برای بتن این سقف حاصل نشود. تایید این سقف منوط به انجام آزمایشات مخرب بتن نظیر مغزه گیری می باشد. ضمنا مالک موظف است از آزمایشگاه مورد تایید ناظر استفاده نموده و نتایج آزمایشات را در اختیار مهندس ناظر و محاسب قرار دهد.

نکته : گزارش حالت سوم گزارش مطمئن تری است.

تمامی نکات مهم نظارتی به طور کامل در پکیج امپراطوری نظارت آموزش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *